tjugofyrasju.blo.gg

2013-07-02
20:32:12

Semester från detta hejz
Jag vet inte men jag är så trött på allt med datorn att göra.

Jag känner ibland dehär "dehär ska jag skriva sen i bloggen" och sådär men när jag väl är inne här så känns de så ovärt.
Skrev ett inlägg om helgen och lite småsaker som har hänt som e sådä lite småstörda som man känner kan passa att skriva ett inägg om. Aa men den vanliga känslan man har helt enkelt när man äger en blogg men endå är de så fett facking tråkigt att göra de.
Ger upp detta helt nu.
Hejdå piss blogg.
Ska ta bort facebook också för pallar inte läsa vad andra gör, bryr mig verkligen överhuvudtaget inte. Så medan jag har appen så kommer jag tyvärr automatiskt gå in och kolla. Så tar bort den möjligheten för mig.
Instagram är det enda jag vill ha kvar för den är endå lite mysig.
Resten är de kiss and goodbye med.
Vill man nå mig får man göra de på telefonen istället för Messenger..

Hejdå fuckfaces nu ska ja bli hippe.