tjugofyrasju.blo.gg

2013-06-21
00:10:38

BB12
Vi kollar på Big brother 2012 nu och fyf*an vilka vidriga människor som var med då. Den där Sipan vill man helt ärligt bara fritera. Så sjuk människa. Så otroligt dålig säsong egentligen. Men endå är det ju lite kul att följa, så är det ju. Men blodet kokar verkligen i mig när äckel Sipan håller på. Ful som fan dessutom.
Palla göra värsta hat inlägget om en gammal BB deltagare såhär hundra år senare men kände att jag gör det endå.

Imorgon eller egetligen idag så är det ju midsommar. Jag personligen skiter fullständigt i såna här traditioner.
Men dom finns ju och får människor att dricka. Själv ska jag och christoffer hem till Viksjö och äta mat med familjen. Vilket ska bli supermysigt.

Nej god natt folket hörs imörn.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: