tjugofyrasju.blo.gg

2013-06-19
19:34:30

Impuls
Ibland får jag såna sjuka impuls idéer.
Har hänt nångång i månaden senaste tiden faktiskt.
Som för två månader sen typ? Gick jag och köpte en ipad mini fasten jag liksom egentligen kunde göra nåt mer vettigt för dom pengarna.

Sen för nån månad sen så gick jag och köpte en PSvita. Rolig grej men fortfarande, hade inte behövt den.

Och nu för nån vecka sen gick jag och köpte en dator. Visst behövlig men fortfarande. Sluta sprätt pengar.

Men igår slog jag nog rekordet. Ville så gärna ha ett djur så jag kollade efter hundar och fick kontakt med en valp jag var nära på att köpa liksom. Fick jag ingen hund ville jag ha en kattunge men de får jag inte för christoffer hatar som sagt katter och fick jag ingen katt var jag nära på att gå till XLzoo och köpa ett par marsvin rakt av bara sådär. Vem gör sånt? Desperate much?

Måste sluta få impuls ryck.

Ikväll ska jag spela sims 3 hela kvällen och ba softa. Är fortfarande sjuk och kommer vara hemma från jobbet imorgon.
Soft.

AAAAHHH juste! Idag åt vi el nacho på donken. Älskade kära el nacho jr är tillbaka.. Lycka.

Kommentarer:
#1: mamma

Kattunge?????
Du har en katt här hemma som längtar efter dig!!!!

2013-06-19 @ 23:24:48
#2: Sandra

Åh haha, men köp en kanin!!!! Det är det bästa husdjuret!!! :))))

2013-06-20 @ 07:12:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: