tjugofyrasju.blo.gg

2013-06-24
09:49:00

MKAO
Jag fick något ryck att googla på vad mary-kate och ashley olsen gör idag.
Hade ju dom som värsta idolerna när ja var liten. Helt galen var jag i dom och ville mer än gärna ha deras liv och utseende.
 
Men nu när jag googlade på hur dom ser ut idag så är ag glad att jag inte fick deras utseende. Vad hände liksom?
Hur lyckas man se ut som konstiga tanter från att ha världens babyfaces?
Dom är väl inte mer än 25 år nånting?
 
Ser hur som helst ut som att en del operationer har gjorts. Vilket jag tycker är så stört tråkigt. Varför måste alla operera sina näsor och osv så att man inte längre ser ut som sig själv. Fattar verkligen inte mig på dedär. Jag menar, har aldrig nåonsin sett ett skönhetsingrepp som faktiskt har gett ett bättre resultat för man ser ju bara likadan ut som alla andra som opererat sig. Vilket inte är något att hänga i granen.
 
Visst om man brännt sig eller har fått någon sjukdom som gör att någon kroppdel förstörs och ett skönhetsingrepp skulle göra att man såg någorlunda ut som sig själv igen. Det skulle jag själv inte banga på om de hände. Men när man redan ser sjukt bra ut varför ska man då förstöra?
 
Nej jag vet inte men jag är helt emot sånt där. Även om jag själv inte är nöjd med exakt allt på mig själv så vet jag endå bättre än att lägga mig under kniven efter att ha sett alla resultat genom åren via andra som gjort något. Om 20 år kommer alla se ut som Michael Jackson om man ska hålla på fixa sig såhär som folk gör idag.
 
Från detta
 
Till detta??
 
 

Kommentar:
#1: Sandra

Åhhhh älskade huset fullt som dem var med i när dem va små. Ofta du kom och tänka på dem? Haha. Kul attt se hur dem såg ut iaf :P

2013-06-26 @ 17:41:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: