tjugofyrasju.blo.gg

2013-06-17
15:57:24

inlinor
Sådär då, då var man liksom igång igen och det känns bra de!
Fett taggad liksom.

Sedan i lördags har jag blivit förskyld vilket suger hästballe, hatar verkligen att vara sjuk och särskillt när man inte har några värktabletter. Skulle upp till ica igår för att köpa de men så hade inte den tattar-ica nåt i den stilen så fick stå ut med att ha ont i kroppen fram till idag. Så nu känns det redan bättre.

Om någon timme sådär ska jag och mitt hjärta till Barkarby handelsplats och köpa inlines till mig.
Fick lönespecen för juni och holy my motherfucking monkey vad jag blev förvånad. Hade förväntat mig ca 4000 i semesterersättning men fel hade jag höhöhö. Så nu blir de big spender denna sommar.
Därför unnar jag mig ett par inlines då Christoffer tjatar så mycket bara för att han har ett par. Så 80's here we come.
Sen blir det nog donken middag. Gillar att äta där bara för att man själv jobbar där nu. För att se hur andra jobbar liksom. Vill vara en jobbig kund bara för att få utlopp för mina irritationer.

Hörs och störs mina vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: